Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетверг, 21.11.2024, 08:25

Брилівська загальноосвітня школа

Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 48
Міні-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Соціально-психологічна служба

Роль соціально-психологічної служби

у формуванні психофізичного  здоров’я школярів

Значну роль у реалізації комплексної програми "Здорова дитина-майбутнє нашої країни” відіграє соціально-психологічна служба.

До складу соціально-психологічної служби Брилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів входять соціальний педагог Нежура Неля Денисівна, яка має вищу педагогічну освіту, спеціаліст  та практичний психолог Сосновська Наталія Сергіївна, освіта вища , спеціалізація практична психологія, спеціаліст. 


                                              


Соціально- психологічна служба Брилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів дбає про захист психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу шляхом здійснення психологічної діагностики, соціально-психологічної корекції та реабілітації, профілактики та просвіти.

Однією з важливих складових збереження психофізичного здоров’я школяра є відстеження психоемоційного стану тривожності та самопочуття. У міру зростання темпу життя, завантаженості дитини в школі, щороку збільшується кількість дітей, які страждають від різноманітних стресів. Найбільше від цього потерпають діти з родин із низьким матеріальним рівнем життя та з неблагополучних, де батьки алкоголіки та наркомани. Ці діти здебільшого становлять "групу ризику.” У таких родинах зазвичай бувають напруга, очікування неприємностей, тривога, невизначеність. Зняття цих негативних станів, забезпечення психічного комфорту дитини- одне з найважливіших завдань соціально-психологічної служби  школи.

Практичний психолог, соціальний педагог,  докладають усіх зусиль, щоб до таких дітей ставилися з розумінням і терпінням, бо найчастіше такі діти агресивніші, нестримані.

            В Брилівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів працює кабінет психологічного розвантаження, де кожній дитині, яка цього потребує, допоможуть розслабитись, зняти нервове напруження, відновити душевну рівновагу.

У І семестрі 2010-2011 н.р. представники соціально-психологічної служби з дітьми  провели ряд тренінгових занять: „Кожна дитина має право на любов”(2-3 кл.),  „Профілактика агресивної поведінки”(6 кл.) та „Шкідливі звички у житті учня”(5 кл.).

                  


     Спеціалісти служби постійно  вдосконалюють свій  професійний рівень: відвідують засідання методоб’єднання, семінари, асоціації, знайомляться  з новинками видавництва „Шкільний світ”, „Основа”, періодичних видань.
 Психолог та соціальний педагог піклуються про підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу - учнів, учителів, батьків: проводять тренінги: «Світ, у якому мене розуміють», «Життя таке чудове», «Вчимося спілкуватись», «Вчимося бути толерантними», «Принцип толерантності», «Світ професій», «Виїзд за кордон: міфи чи реальність», «Дозволь собі бути щасливим», «Профілактика агресивної поведінки», «Хочеш бути сучасним? Будь здоровим».
Соціально-психологічна реабілітація дітей та підлітків, які знаходяться у кризовій життєвій ситуації, соціально-незахищених дітей, дітей з особливими потребами здійснюється за допомогою корекційної роботи з дітьми вищезезначених категорій,  відвідувань за місцем проживання цих дітей.
Практичний психолог та соціальний педагог постійно співпрацюють з психолого-медико-педагогічними консультаціями всіх рівнів.
Нежура Н,Д, та Сосновська Н.С. працюють над вдосконаленням процесу використання  діагностичного, корекційного та профілактичного інструментарію практичного психолога та соціального педагога закладу та використання комп’ютерних діагностичних технологій у практичній діяльності.
Належна увага приділяється здійсненню профілактики правопорушень та злочинності, наркоманії, алкоголізму серед учнівської молоді, психолого-педагогічної допомоги неблагополучним сім’ям, попередження бродяжництва та жебрацтва серед неповнолітніх, соціально-педагогічної допомоги особам з вадами фізичного та психічного розвитку. Соціально-психологічна служба закладу, в рамках проведення місячника «За здоровий спосіб життя», проводить  виступи агітбригад  «Чи бути здоровим-вирішуєш ти!», відеолекторії для учнів «Здоров’я дітей чи алкоголь на свята», «Теорія тверезості».
Систематично здійснюється соціально-психологічна профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, зокрема профілактика  поширення ВІЛ/СНІДу та хвороб, що передаються статевим шляхом, суїциду, незаконних форм дитячої праці.
До 1 грудня Дня порозуміння з ВІЛ-інфікованими проведено виховні заходи «Молодь проти Сніду», до яких залучено учнів 7-11 класів, відеолекторії «ВІЛ/СНІД», «Відверто про СНІД», «Дитяча праця в Україні». 

   

Учнів 8, 10 класів відвідують факультатив „Школа проти СНІДу”, який  веде Сосновська Н.С.
    До  роботи у  гуртку психології „Едельвейс” залучено учнів початкових класів.
Психолого-педагогічна служба школи щорічно організовує акції милосердя «Щастя на крилах», «Подаруй дитині посмішку» - зібрано кошти для придбання медичного обладнання, подарунки, солодощі дітям - інвалідам та організовано підписку дитячих журналів «Мамине сонечко» та «Пізнайко».
З метою створення оптимальних умов для адаптації та соціалізації особистості в колективі, сприяння позитивному розв’язанню конфліктів в педагогічному та учнівському колективах, організовано роботу факультативу  «Школа порозуміння» , медіаторами якого є учні 7, 10 класів.
Для забезпечення якісного психологічного супроводу процесу виховання учнів, зокрема, здійснення діагностики готовності дітей до навчання у школі та проведення психолого-педагогічної корекції тих дітей, які виявилися неготовими або відстають у навчання проведено ряд  корекційних занять з профілактики дезадаптації в 1, 5, 10  класах..
         Для практичного забезпечення корекційно-розвиваючої та реабілітаційної роботи використовуються корекційні програми для роботи з дітьми –інвалідами.
Для  психоемоційної підтримки учасників навчально-виховного процесу організовано консультації в кабінеті психоемоційного розвантаження. На належному рівні налагоджена робота зі зверненнями громадян до спеціалістів соціально-психологічної служби.
Кабінет соціально-психологічної служби визначено кращим  в районному огляді-конкурсі .


Практичний психолог

Сосновська Наталія Сергіївна

Поради  батькам від психолога

1.       Пам’ятайте, що першим університетом життя для дитини є та сім’я,  

         в якій народилася дитина. Завдання обох батьків полягає в тому, щоб 

          створити в сім’ї  атмосферу любові, довіри, духовного настрою та    

          комфорту.

2.       Не дивіться на дитину як на особисту власність. Ви дали дитині

          фізичне тіло, а душа її  належить світові. Сприймайте дитину як

          особистість єдину, унікальну і неповторну.

3.       Не виражайте часто свого незадоволення, критики – це тільки

          породжує  антагонізм в стосунках дітей і батьків.

4.       Давайте дітям можливість відчувати Ваше визнання і схвалення.

5.       Ніколи не старайтесь запевнити дитину в тому, що вона погана.

6.       Будьте тактовними в стосунках з дітьми.

7.       Давайте приклад емоційного самоконтролю і витримки.

8.       Показуйте приклад позитивних дій та вчинків дітям не на словах, а в

          конкретних справах.

9.       Насильство над дітьми – це протиприродний акт, який забороняється

          законом.

10.    Завжди давайте дитині шанс на право бути кращою.

11.    Пам’ятайте, що в сім’ї дитина пізнає  як взаємодіяти з іншими людьми,

         як ставитися до себе і до оточення, як упоратися з труднощами .

  

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024