Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вторник, 23.04.2024, 15:24 |
Брилівська загальноосвітня школа | |
Вітаю Вас Гість |
|
Виховна робота«Наша праця - формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність,яку ні з чим не зіставити». В.О.Сухомлинський Шлях України у щасливе майбутнє пролягає через виховання. Виховання в житті людей – первинне і головне, усе інше – його наслідки. Там, де виховання відкладають «до кращих часів» і починають вирішувати інші, загальніші і важливіші, як здається, проблеми, ці кращі часи не настають ніколи. Виховання – це саме життя, а життя «на потім» відкласти не можна. Виховання — це процес соціальний у найширшому розумінні. Тому при відборі методів педагогічного впливу на особистість наша школа віддає перевагу тим із них, застосування яких вимагає організації міжособистісного інтерактивного спілкування в різних видах соціально значущої діяльності. Мета виховного процесу – формування і розвиток соціально-зрілої, творчої особистості як найвищої цінності української нації, суспільства в умовах розширення і зміцнення міжнародних зв’язків, створення інформаційного суспільства, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Відповідно до мети визначена тактична тема школи, над якою працює педагогічний колектив школи: "Формування соціально активної особистості шляхом залучення до роботи шкільних органів самоврядування" На реалізацію цілей колективом школи сформовані завдання у вигляді конкретних змін у виховному процесі. Основні принципи побудови виховної системи школи :
Виховна система нашої школи — це комплекс виховних цілей, спільність людей, спосіб життя учнівського колективу, всі аспекти якого підлягають одній меті, забезпечуючи у процесі свого функціонування досягнення заданого результату . Кожна дитина має потребу в доброму ставленні, у заохоченні до розвитку позитивних задатків і прагнень. Мета педагогів школи - дати реалізуватися учневі, не вимагати неможливого, а коли дитина не справилася із поставленою задачею – ні в якому разі не принижувати її. Тільки підтримка з боку педагога, а не постійні непорозуміння й повчання. Виховні ситуації, які створюються у межах виховного процесу забезпечують розвиток такого рівня свідомості, який би спонукав дитину до самопізнання й само активності з тим, щоб вона могла стати творцем власного духовного багатого життя. А це означає, що вихователі створюють такі ситуації, у яких стосунки з дітьми будуються на врахуванні їхньої гідності і права бути особистістю.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |