У лютому пройшла педрада з теми:
"Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнів"
Порядок денний
І Інтеграція
навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнів.
(Бондаренко Р.Т., доповідь)
1. Інтегровані уроки – ефективний засіб підвищення
пізнавальної активності учнів початкових класів.
(Порубльова С.М.)
2. Гра як засіб підвищення пізнавальної активності молодших
школярів при навчанні іноземної мови.
(Кошеварова
Л.З.)
3. Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих
здібностей учнів в процесі туристсько-краєзнавчої роботи.
(Христіченко С.А.)
4. Організація пошуково-дослідницької діяльності учнів на
уроках світової літератури як засіб формування їх читацької компетентності.
(Бондаренко Р.Т.)
ІІ Роль профільного навчання у формуванні соціальної та
комунікативної компетентностей учнів.
(Бондаренко Р.Т.)
1. Використання ІКТ як засіб формування ключових
компетентностей учнів профільних класів.
(Іванова
О.Я.)
2.
Активація пізнавальної діяльності учнів на
уроках у класах профільної та допрофільної підготовки.
(Олійник Т.А.)
3.
Психолого-педагогічний
супровід розвитку учня у системі компетентнісно
орієнтованого підходу до навчання (тренінг)
(Сосновська
Н.С.)
|