Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВоскресенье, 05.05.2024, 10:56

Брилівська загальноосвітня школа

Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 48
Міні-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » 2012 » Ноябрь » 12 » Як попередити неуспішність. Рекомендації для вчителя
09:36
Як попередити неуспішність. Рекомендації для вчителя

1. Процес контролю за підготовленістю учнів:

- контролювати засвоєння і повторення питань тих, що викликають у учнів найбільшу скруту

- пильно аналізувати і систематизувати помилки в усних відповідях письмових роботах, завданнях, виявити помилки типові для класу в цілому і сконцентрувати увагу на їх усуненні

- спеціально контролювати засвоєння матеріалу попередніх уроків невстигаючими учнями

- узагальнювати підсумки засвоєння основних законів, правил, понять навиків і умінь після закінчення вивчення учбової теми або розділу.

 

2. Виклад нового матеріалу:

- перевіряти протягом уроку ступінь розуміння учнями основних елементів учбового матеріалу

- заохочувати і стимулювати питання з боку учнів при затрудненні в засвоєнні учбового матеріалу

- підтримувати інтерес до засвоєння нових тематик і знань

- урізноманітнювати методи навчання і підношення учбового матеріалу.

 

3. Самостійна робота учнів:

- навчити умінню планувати роботу, виконувати її в заданому темпі і здійснювати контроль за виконаним

- задавати для самостійної роботи завдання і вправи по найбільш важких, основних і складних розділах учбового матеріалу. Тим самим прагнучи до меншого числа вправ і завдань, але в певній системі досягти більшого ефекту - підбирати для самостійної роботи вправи по усуненню помилок, допущених у відповідях усних або письмових. Чітко розписувати порядок роботи, стимулювати і заохочувати постановку питань учнями при затрудненому виконанні самостійної роботи

- надаючи допомогу учням, все ж всемірно розвивати їх самостійність

 

4. Самостійна робота учнів поза класом:

-в ході домашньої роботи забезпечити повторення пройденого матеріалу, особливо концентруючи увагу на найбільш складних і істотних елементах учбової програми, що викликають найбільшу скруту

- систематично вносити до домашніх завдань роботу над типовими помилками

- чітко позначати порядок виконання домашньої роботи, перевіряти ступінь розуміння Ваших інструкцій слабовстигаючими учнями

- обговорювати об'єм домашньої роботи з іншими вчителями класу, тим самим виключаючи зайве навантаження слабовстигаючих і середньовстигаючих учнів

 

5. Запобігання неуспішності учнів:

- підвищення ефективності та «цікавості» уроку

- заохочення і формування пізнавального інтересу до навчання і вивчення учбового матеріалу

- індивідуальний підхід до кожного учня

- спеціально пропрацювала система домашніх завдань

- робота разом з батьками

- заохочення учнів до підвищення відповідальності за їх товаришів у навчанні

 

Джерело: http://www.planetashkol.ru/

Переглядів: 779 | Додав: brylivka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024