Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВоскресенье, 05.05.2024, 11:56

Брилівська загальноосвітня школа

Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 48
Міні-чат
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Головна » 2012 » Ноябрь » 12 » Робота над індивідуальною науково-методичною проблемою
09:37
Робота над індивідуальною науково-методичною проблемою

Індивідуальна науково-методична робота — усвідомлена, цілеспрямована, наполеглива та безперервна праця педагогів щодо вдосконалення їхньої теоретичної і практичної підготовки, необхідної для практичної діяльності.

Науково-методична проблема — питання чи комплекс питань, які об'єктивно виникають в організації навчально-виховного процесу і розв'язок яких передбачає суттєвий практичний і теоретичний інтерес.

Працюючи над індивідуальною науково-методичною проб­лемою, вчитель поглиблено і цілеспрямовано аналізує всі джерела науково-методичної інформації, особливо отриманої в ході курсової пере­підготовки, участі в роботі семінарів, у процесі консультацій, шляхом читання психолого-педагогічної літератури з проблеми, ознайомлення з ППД. При цьому вчитель набуває навичок аналізу змісту публікацій та педагогічної практики, навчається прийомів науково-дослідної діяльності, вчиться оформляти і подавати результати індивідуальної ро­боти над проблемою.

Алгоритм роботи педагога над індивідуальною науково-методич­ною проблемою може бути наступним:

1.Вибір проблеми індивідуальної науково-методичної роботи:

  • ознайомлення з літературою;
  • ознайомлення з нормативними документами;
  • вивчення прогресивного педагогічного досвіду з проблеми дослідження.

2.Детальне ознайомлення з проблемою за допомогою літературних джерел:

  • складання картотеки літературних джерел;
  • виписки з літературних джерел.

4.Уточнення теми/розробка попереднього варіанту плану індивідуальної (науково-методичної роботи):

  • обґрунтування вибору теми;
  • актуальність і новизна;
  • добір адекватних методів та засобів пошукової діяльності;
  • формулювання мети та завдань роботи;
  • розробка календарного плану індивідуальної роботи.

5.Формулювання припущень, добір та розробка моделей, інноваційних технологій педагогічної діяльності.

6.Впровадження інновацій у практику власної педагогічної діяльності.

7.Аналіз та оцінка результатів роботи над індивідуальною на­уково-методичною проблемою, формулювання висновків та пропозиції.

8.Літературне оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
Переглядів: 1191 | Додав: brylivka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024